вівторок, 2 квітня 2019 р.

Проект з історії України в 11 класі



Тема проекту:  «УРСР на шляху до «розвинутого соціалізму»» 

Мета: дати характеристику політичному, соціально-економічному, повсякденному і культурному життю в УРСР періоду «застою»;  вчити учнів висловлювати власну точку зору щодо кризи суспільної свідомості та формування подвійної моралі радянського суспільства;  давати власну оцінку періоду «застою»  УРСР.

Ключове питання: Брежнєвська епоха: застій чи стабільність?


Тематичні питання:
1. Чи було суспільство, побудоване в УРСР (за новою конституцією) «суспільством справжньої свободи людей праці»?
2. Чи згодні ви, що в період застою радянське суспільство поступово входило в стан системної кризи?
3. У чому полягає історичне значення діяльності українських дисидентів?
4.  Чи відбулися соціальні зміни у структурі українського суспільства?
5. Які зміни, відбулися в повсякденному житті населення республіки періоду «застою»? 
6. Які основні тенденції переважали в культурному житті України у цей період?

Змістовні питання:
1. Коли була прийнята нова Конституція УРСР?
2. Що таке «екстенсивне виробництво»?
3. Чим можна пояснити русифікацію населення і до яких наслідків це призвело?
4. Які були методи боротьби дисидентів?
5. Коли та за яких умов була утворена Українська Гельсінська група?
6. Коли була проведена реформа загальноосвітньої і професійної школи?
7. Що таке «соціалістичний реалізм»?
8. Яких ви знаєте відомих режисерів та акторів «застою»?

Програмові матеріали

Витяг з програми та Державного стандарту:
https://drive.google.com/file/d/1osawz46HdOoX-UJeA9hXPTdQjwTTwOBI/view?usp=sharing
Підручники:
http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Istorija_Ukrainy_11klas_Pometun.pdf підручник 11 клас Історія України (Пометун О., Гупан Н.)
http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Istorija_Ukrainy_11klas_Strukevych.pdf  підручник 11 клас Історія України (Струкевич, Романюк, Дровозюк) 11 клас

Інтернет-ресурси
http://history.org.ua/ Інститут історії України
https://history.vn.ua/book/new/139.html Особливості опозиційного руху в Україні в 60-80-х pp.
https://westudents.com.ua/glavy/29165-disidentskiy-ruh-v-ukran-u-60-80-pp.html Історія України - Кормич Л.І. - Дисидентський рух в Україні у 60-80 pp.
http://osvita.ua/vnz/reports/history/32798/ УРСР періоду застою (1965–1985 рр.): життєвий рівень населення та розвиток культури
http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/85695/13-Laas.pdf?sequence=1 Лаас Наталія. Матеріальне повсякдення населення в українському радянському соціумі епохи "Застою" (1965–1985 рр.)
http://history.org.ua/LiberUA/978-966-521-573-8/65.pdf повсякденне життя в Україні в 60-80-х pp.
http://bibliograph.com.ua/sovetskaya-rossiya/95.htm Радянська економіка в період "застою"
http://ru.osvita.ua/vnz/reports/culture/10305/ Культура України у 60-х – 80-х роках


Загальний опис діяльності вчителя і учнів в ході проекту





































Формування творчих груп учнів та напрямки їх роботи















                                       Таблиця З-Х-Д















Презентація проекту учням


Відео "Брежнєвська епоха"

Приклади учнівських робіт

Оцінювання роботи учасників проекту

Загальні критерії, за допомогою яких буде оцінюватися фінальна робота учнів:


   Завершеність
- Чи містить кожен розділ зібраних матеріалів достатню  кількість інформації, необхідну для вирішення проблеми''
- Чи не включені зайві матеріали?

•  Зрозумілість
- Чи розміщені матеріали логічно?
- Чи написані вони зрозумілою мовою, без граматичних і орфографічних помилок?
- Чи забезпечує форма представлення найважливіших матеріалів й аргументів розуміння їхнього змісту?

• 
Інформативність
- Чи є інформація достовірною та перевіреною?
- Чи охоплює інформація головні факти й найважливіші
поняття?
- Чи важлива зібрана інформація для розуміння проблеми?

•  Доказовість
- Чи   використовували   учні   надійні,   вірогідні   та
різноманітні джерела інформації?
- Чи завжди вони довіряли джерелам інформації?
- Чи наводяться приклади та продумані аргументи на
- підтвердження певної позиції?
- Чи використовувалися найвірогідніші джерела інформації?

•  Наочність
- Чи відображають наочні матеріали специфіку теми?
- Чи інформативні вони? Чи є у кожного матеріалу назва або підпис?
- Чим зацікавили представлені наочні матеріали інших учнів?
- Чи пов'язані логічно матеріали папки документів із демонстраційним стендом?
- Чи  допомагають  наочні  матеріали  зрозуміти  зміст конкретного розділу?
- Естетика оформлення результату.

Максимальний бал - 100;
з них:
10 б.-оформлення;
15 б.-виступ;
30 б.-зміст, інформативність;
20 б.-загальна композиція опису, стиль, грамотність;
10 б.-логіка викладу.
15 б.-висновки.

Контрольна робота

Корисне відео для повторення теми "Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х — початок 80-х років)"

Контрольне тестування з теми "Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х — початок 80-х років)" https://test.izno.com.ua/ukrayina-v-period-zagostrennya-krizi-radyanskoyi-sistemi/





Немає коментарів:

Дописати коментар